Kuadricepsak

Hemen kuadricepsak lantzeko hainbat ariketa oso praktiko aurkituko dituzue!

Bi zangoek presionatzen dute kuadricepsa landuz. Baina zure mailuak ere lantzen dituzte (zure izterren atzeko galoiekin aurrez aurre dauden giharrak) eta glutenak (ipurmasaileko giharrak).

Sentadilla funtsezko ariketa da gorputzaren behealdea lantzeko, indar maximoaren garapena lortuz. Beheko gorputz-adarren ariketa nagusitzat hartzen da, muskulazio-mugimendu nagusia irudikatzen du, eta muskulu-talde ugari hartzen ditu barnean, teknikoki gauzatzeko (kuadrizepsak, bikiak, ipurmasailak, abdomena eta bizkarra).

Ariketa ondo eginda lortuko duzuen garaipena zuen bikietan izango da. Ariketa ongi egiten baduzue zuen giharrak erretzen daudela nabarituko duzue.

Ziur nago ariketa hau behin baino gehiagotan egin duzuela, eta kuadricepsa lantzeko ariketa entzuten duzuenean, hau etortzen zaizuela burura! Ariketa hau egiteko ankak sentadilla bat egiteko moduan jarri behar duzue (90º-tara).

Bikiak garrantzitsuak dira eta gehienetan jendeak ez ditu entrenatzen. Horregatik, honako ariketa honekin aurrerapen asko izango dituzue!